Zondagnieuws! - Reisverslag uit Best, Nederland van moniqueen - WaarBenJij.nu Zondagnieuws! - Reisverslag uit Best, Nederland van moniqueen - WaarBenJij.nu

Zondagnieuws!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2010 | Nederland, Best

Hey iedereen!

Onverwachts toch nog een berichtje van mij. Nee, ik ben niet weer op reis en nee, ik heb nog geen plannen. Hoewel plannen, ideeën en dromen zijn er altijd, maar (nog) niets concreets in ieder geval. Dit bericht heeft wel veel te maken met mijn afgelopen wereldreis. Vorige week ben ik namelijk benaderd door iemand van het Zondagnieuws met de vraag of ik wilde meewerken aan een artikel over reizen en couchsurfen. In mijn momenteel ow zo drukke agenda (ahum) wist ik toch nog een gaatje te vinden voor het interview, want ja een plaatsje in zo’n populaire, wijdverspreide krant kun je toch niet aan je neus voorbij laten gaan. :-)

En zo komt het dat ik deze week, aanstaande zondag 4 juli, in het Zondagnieuws sta voor de regio Eindhoven en de regio Helmond. Als het goed is, is er een mooi artikel geschreven en zijn er enkele foto’s toegevoegd. Gooi die krant voor één keertje dus niet meteen weg, maar blader er eventjes doorheen! :-p Ik heb het artikel zelf ook nog niet gezien, dus ik ben benieuwd!

Naast het feit dat Nederland door is gegaan naar de kwartfinale op het WK was dit interview het hoogtepunt van mijn week. Zoveel verhalen ik op reis te vertellen had, zo weinig heb ik er nu. Dus ik zal jullie verder niet meer vervelen….. als je het Zondagnieuws maar leest van deze week. :-D

Hopelijk tot snel!

Liefs, Monique

  • 04 Juli 2010 - 09:30

    Els:

    Hartstikke leuk voor je!! Maar, wij hebben hier geen zondagnieuws en kunnen dus je artikel in die krant niet lezen. Misschien kun je het artikel doorsturen?

    Groetjes,
    Els

  • 14 Juli 2010 - 09:41

    Dian :

    Hoi monique,

    Een aantal weken geleden heb ik jou gemailt. Maar geen reactie gehad. Ik had namelijk wat vragen over je reis naar azie en met name vrijwilligerswerk. Zou je mij aub een email willen sturen zodat ik wat vragen aan je zou kunnen stellen? Mijn email adres is: diannejansbeeke@hotmail.com Ps. je waarbenjij.nu heb ik van je tante jose ontvangen:) Hopelijk krijg ik een reactie van je. Groetjes Dian,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Best

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2010

Zondagnieuws!

04 Juni 2010

Oost, West, Thuis in Best

19 Mei 2010

Stop de tijd!!

15 April 2010

It's Raining Man!

16 Maart 2010

Sweet As!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 10631
Totaal aantal bezoekers 48461

Voorgaande reizen:

30 Juli 2018 - 30 Juli 2018

Mijn nieuwe leven in Hong Kong

27 November 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: